Kenali Shaklee

Assalamualaikum w.b.t
salam Ramadhan al-Mubarak.
bulan mulia,
bulan terhimpunya Rahmat,Maghfirah dan 
1001 kelebihan yang dikurniakan buat hamba-hambaNya.
 insyaAllah. sama-sama rebut peluang..

Alhamdulillah. sekian lama-lama-lama-lama menyepi tanpa khabar dan berita.*aiseh..berdrama plak
sekali lagi di berikan kekuatan dan kerajinan oleh Allah melakarkan tinta, InsyaAllah.
apa tajuk nak celoteh hari ni?

Bismillah..
Perjalanan meniti hari di tarbiah untuk sama-sama membangunkan ummah membuat diri ini tersedar dan tersentak dari lena yang panjang....

alkisah perjalanan kakanda ku yg sudah seberapa lama bermukim sebagai Shaklee Independent Distributor sedikit sebanyak memberi gambaran. Bagaimana gaya hidup sihat? Bagaimana pentinya nutrisi kpada al-jasad y berharga ini? dan bagaimana menjana ekonomi? aiwah.
Di tambah sokongan dan inspirasi ibu,abg dan rakan-rakan seperjuangan kakanda ku y sibuk berShaklee,
diri ini mula setapak. Baru setapak berminat mengenali nya. bila berceloteh dengan teman-teman. Ramai yg bertanya. Shaklee? apa tu?Ha, apo bondo Shaklee ni?


Zassss....


Shaklee merupakan sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam dan kesihatan yang baik. Shaklee selaras dan patuh pada prinsip yang telah dibina oleh pengasasnya, Dr Forrest C Shaklee.

Visi yang diilhamkan oleh Dr. Shaklee masih diteruskan melalui matlamat syarikat dengan menghasilkan produk berkualiti dan semula jadi yang menyokong kesihatan alam sejagat.

Dengan prinsip asas ini, Dr. Shaklee telah mencipta syarikat yang bertujuan untuk mencipta kehidupan yang lebih sihat. Beliau telah menghabiskan masanya dengan mencipta syarikat berlandaskan naluri yang dicipta untuk mempertingkatkan kehidupan setiap insan yang ditemui dan dipandu oleh satu prinsip utama “Berikan yang terbaik kepada setiap insan sebagaimana anda ingin diperlakukan oleh mereka”

Dengan matlamat untuk menjadi peneraju dunia dalam produk kesihatan dan kesejahteraan kehidupan, Shaklee sangat berdedikasi untuk terus menyumbang dalam produk inovasi, kecemerlangan sains.


VISI & MISI SHAKLEE

 

Jutaan insan telah bertukar kepada produk nutrisi Shaklee sebagai salah satu tahap kualiti kehidupan dan Shaklee merasa bangga dapat mengeluarkan dan menjual produk terbaik seumpamanya.

Pada 2004, Ripplewood Holdings LLC dan Activated Holdings LLC telah mengambil alih perniagaan Shaklee di seluruh dunia oleh Yamanouchi Pharmaceutical Co. Ltd. Shaklee merupakan pengeluar dan pengedar ulung nutrisi, penjagaan peribadi, penjagaan rumah dan produk rawatan udara termasuk 45 paten di seluruh dunia.
Apa jua yang anda perlukan, kami harap anda dan keluarga tersayang anda akan seronok menikmati kehidupan yang lebih sihat melalui produk dan PELUANG yang ditawarkan oleh Shaklee.


cukup??
belum cukup untuk mengenali setakat itu...
Tak kenal maka tak cinta. eheh
jom rerajin klik sini untuk mengenali lebih lanjut.
apabila bersama Shaklee, 3 hal yg kalian perlu yakin adlah:
Produk Shaklee diJAMIN 
> SELAMAT
>BERKESAN
>SEMULAJADI(sumber alam).
InsyaAllah...



ikuti episod kembara bersama Shaklee d episod akan datang. 
stay tune..
>_<

wassalam w.t.h..





Post a Comment

0 Comments