Vita-Lea Iron Formula

Perbezaan Shaklee


Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama di cipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan di singkatkan sebutan kepada "Vita-Min", dan perkataan vitamin yang di sebut kini asalnya dari Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 Tahun dahulu) kepada tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. 


Multivitamin pertama pada 1915

Setiap tablet mengandungi 30 Nutrisi harian lengkap yang di ekstrak daripada sayuran dan buah, 12 Vitamin dan 7 Mineral penting sebagaimana di sarankan oleh RDA. Ia di formulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.



Tablet Vita-Lea ini di saluti dengan serbuk nutrisi- SPIRULINA. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, di sebut sebagai "Explo-Tab". Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di duni terlarut dalam air dan juga tubuh manusia.



Vita-Lea terlarut dalam air hanya lebih kurang 5 minit.

Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan Protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh MENGURANGKAN RISIKO JATUH SAKIT sebanyak 65% . Vita-Lea telah di pilih oleh Center For Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam Public Interest.


Manfaat Utama

1. Penambahan Tenaga Segera

- Pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, seakligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.

2. Pelengkap Nutrisi

- Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (Vegetarian) dan ANAEMIA

3. Keupayaan Sistem Produktif

- Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang membesar

4. Metabolisme

- Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.

5. Elemen Penting Pada Sel Tubuh

- Menyediakan asas Nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses tumbesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod.

6. Melindungi Organ

- Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.




Fakta Nutrisi yang terkandung di dalam Vita-Lea





Sebarang pertanyaan lanjut,
Sila Hubungi







Post a Comment

0 Comments