Lambatkan Penuaan pada Tahap Sellular

Penyelidikan canggih sejagat untuk menentang penuaan sellular dan perkongsian penyelidikan bertahun-tahun dengan saintis terkemuka telah menghasilkan VIVIX yang merupakan penemuan Saintifik yang hebat dari Shaklee.

Hanya VIVIX mengandungi adunan fitonutrien propietri, yang memanfaatkan kuasa Anggur Muscadine yang jarang ditemui dan Polifenol, menghasilkan ramuan yang 10x lebih efektif dari Resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisme utama penuaan sellular.



4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular


1. Kerosakan DNA

Setiap hari, seriap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari asal) yang akan menganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sellular DNA.


2. Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Dalam satu penemuan utama, kajian klinikal terbaru menunjukkan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.


3. Pengeluaran Tenaga yang Kian Merosot oleh Sel-sel

Mitochondria (penjana tenaga) dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel.


4. Penimbunan Protein AGE

Penimbunan Protein AGE (Advanced Glycation End products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan menganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari Resveratrol atau Polifenol (kandungan Unik dalamAnggur Muscadine) untuk melambatkan pembentukan Protin AGE.

Post a Comment

0 Comments