Vivix Melambatkan Penuaan Pada Tahap SELLULAR!

Penyelidikan canggih sejagat untuk menentang PENUAAN  selular dan perkongsian penyelidikan  bertahun-tahun dengan saintis terkemuka telah menghasilkan Vivix –penemuan saintifik yang hebat dari Shaklee. Hanya Vivix mengandungi  adunan @fitonutrien proprietary, yang memanfaatkan kuasa Anggur Muscadine yang jarang ditemui dan resveratrol, menghasilkan ramuan yang 10x lebih efektif dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisma utama penuaan selular.

Awet Muda



4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular
1.     Kerosakan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetic , menghasilkan satu ‘typo’ (kesilapan dari yang asal) yang akan menganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA.

2.      Pengawalan Genetik
Pengawalan Genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

3.     Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun oleh sel-sel
Mitochondria (Penjana Tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivix menggalakkan  biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.


4.     Penimbunan Protin AGE
Penimbunan berlebihan Protin AGE (Advanced Glycation End product) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan menganggu keutuhan sel dan panjang umur.


Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan  unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan Protin AGE.

Semoga Bermanfaat. =)

Post a Comment

0 Comments