Peluang Jana Pendapatan 2019 - PLS Challenge!

Hari ini secara rasmi Prove It Challenge Shaklee Malaysia bermula! So, Niza sangat teruja nak kongsi manfaat Prove It Challenge ni dengan anda semua!😍

Program ni khas Shaklee Malaysia dedikasikan untuk kita semua untuk mulakan bisnes Shaklee secara fleksible.

Bisnes yang mudah akses melalui website dan atas talian dah bantu ramai insan untuk dapatkan Kebebasan! Kebebasan kewangan, kebebasan masa dan kebebasan hutang. Alhamdulillah.



Kalau nak kongsi kisah kejayaan dalam Shaklee rasanya 7 hari 7 malam pun tak habis!😆

InsyaAllah akan niza dedikasikan entry khas untuk kisah kejayaan dalam Shaklee ni nanti. InsyaAllah😉

Tapi hari ini, Niza nak kongsi macam mana korang yang masih belum jumpa Bisnes yang fit dengan korang untuk dijadikan bisnes secara 'part-time', 'full-time' atau 'life-time' untuk mula dengan Program Khas Shaklee ni!

Bermula hari ini (26 September 2019) hingga 30 November 2019, Program Prove It Challenge ni akan berlangsung.

Mengangkat tema Prove It, Live It, Share It Shaklee telah perkenalkan permulaan bisnes yang kukuh untuk ahlinya terajui.



Bagaimana?

Prove It 

Dengan frasa Prove It, Shaklee menawarkan Ahli untuk memulakan penjagaan kesihatan dengan 2 Set Terpilih untuk di amalkan dan anda mampu rasakan kesannya sepantas 7 hari! Melalui Pembelian set ini juga anda layak dapat keahlian secara terus dan akan di guide dengan 'mealplan' yang sangat membantu anda memulakan kehidupan yang lebih sihat!

Apa 2 Set terbaik yang Shaklee tawarkan dalam program ni?

Jom Detox dan Jom Vivix untu mulakan hari yang produktif dengan badan yang lebih ringan dan cergas!

Dengan dapatkan salah satu produk di atas dalam program ini, anda dah layak bergelar sebagai ahli  dan pengedar sah Shaklee.

Seterusnya yang perlu dilakukan adalah mengamalkan produk secara konsisten dengan panduan yang diberi dan BUKTI kan kesannya terhadap kehidupan dan kesihatan anda!

Seterusnya adalah menjadikan ianya rutin pemakanan sihat anda setiap hari.


Live It

Dengan pembelian salah satu set di atas juga anda layak untuk dapatkan 10% diskaun untuk Daily Essential Vitamins set untuk kekalkan pengambilan nutrisi seimbang dalam kehidupan.


Daily Essential Vitamins untuk kesihatan yang lebih Optimum!


Sesuai dengan pepatah 'mencegah lebih baik dari merawat', mesej kesihatan ini lah yang cuba Shaklee ketengahkan dan sampaikan kepada masyarakat untuk kehidupan yang lebih sihat!

Share It

Kongsikan! Itu lah kunci kejayaan ramai orang di Shaklee. We use, We proved, We live with it and we share it!


Mulakan Bisnes hanya dengan berkongsi! 😊

Hanya dengan berkongsi kebaikan produk dan kesan baik yang telah anda rasakan kepada teman-teman, kenalan dan juga keluarga untuk bersama merasakan Impak positif kepada kesihatan, ianya permulaan kepada jana pendapatan anda melalui Shaklee.

Berkongsi kebaikan dengan ramai orang mampu memberi ruang dan peluang untuk anda dan insan sekeliling anda merubah hidup lebih sihat, bahagia dan bonusnya adalah kewangan sebagai pendapatan pasif! 

Oh ya. Untuk makluman juga, Bisnes Shaklee adalah bisnes yang bole di warisi kepada anak cucu kita nanti tau!

Jadi mulkan sekarang untuk plan jangka masa panjang anda nanti.💗

Istimewa lagi untuk program Prove It Challenge ini, setiap set produk  dalam program ini yang berjaya dijual, Shaklee membayar bonus sebanyak RM 25 setiap satu. Dan RM 150 bagi setiap 3 Set Produk secara mingguan!

Mingguan tau. Khusus untuk program ini sahaja. Dan tentunya bonus mingguan ini belum dikira bersama dengan bonus bulanan yang tentunya lumayan!

Menarik kan?

Jadi, jom sahut cabaran Prove It Challenge hari ini!

Macam mana nak sertai?

Jom contact Niza hari ni. 😉

Niza Ahmad,


Post a Comment

0 Comments