Kurus Sebelum Raya dengan Set Kurus Shaklee

KURUS SEBELUM RAYA 

Asal masuk Tahun Baru, ramai yang mula memasang impian dan azam untuk turunkan berat dan kuruskan badan. Menjelang Ramadan bakal tiba, tak kurang juga yang mengambil kesempatan bulan puasa untuk mengurangkan berat badan dan mengawal nafsu makan.

Sejak  2022, Niza dah mula mengamalkan Diet Intermittent Fasting dan mengamalkan Set Kurus Shaklee sejak Shaklee lancarkan Set Hello New You ini bersama dengan Kempen Kurus dengan Diet IF. Hasil dari IF ini, Alhamdulillah Niza berjaya turunkan 10.3kg!

Set Kurus Shaklee



Proses menurunkan berat ini bukan proses yang sekejap. Mungkin ada ubat yang bantu kurus dengan cepat, tapi Niza sangat yakin tiada ubat, suplemen yang mampu membuat kita kurus dengan Sihat, tiada kesan sampingan dan mampu maintain berat ideal selamanya jika kita tidak mengawal pemakanan dan gaya hidup kita. 

Target Niza bukan sekadar untuk kurus, tapi juga untuk kesihatan & menua dengan sihat. Ramai rakyat Malaysia yang kurus tapi ada masalah Kolestrol, Darah Tinggi , Kencing Manis dan seumpamanya. Ini bererti menjadi Kurus bukan matlamat utama jika tidak datang seiring dengan kesedaran untuk Kurus dengan Sihat dan mengamalkan gaya hidup sihat.



Buat golongan Obese macam Niza, ianya Perjalanan Jangka Masa Panjang untuk menurunkan berat dan membina Healthy Lifestyle. 

Alhamdulillah untuk Progress setakat ini, tak pernah Niza sangka I did it! Haza Rahmatan Min Rabbi.

Dengan Promosi Set Kurus yang Shaklee Offer ni memang sangat membantu dalam Proses Niza turunkan berat dengan sihat dan cepat!


Set Hello New You

Set Kurus Shaklee 2023

Set Hello New You (Set Kurus Shaklee) ini juga sangat sesuai untuk di ambil ketika berpuasa kerana Set Puasa Shaklee juga mengandungi Cinch Shake sebagai sumber protein yang membantu mengenyangkan perut untuk jangka masa yang panjang. 

Cinch Shake Mix (Coklat)


Cinch Coklat



Istimewa Set ini adalah anda boleh dapat Cinch Shake perisa Coklat yang bernilai RM190 dengan PERCUMA sahaja!
Buat anda yang nak berpuasa bertenaga sambil kuruskan badan semasa bulan puasa ini, anda wajib grab promo Super jimat ini!


Herb-lax

Set ini jugak lengkap dengan Agen Detox (Herb-lax) untuk membantu membuang toksin serta melegakan sistem penghadaman terutamanya buat yang 'sukar' mengawal selera ketika berbuka.

Herblax Shaklee


Omega Guard

Selain itu, Set ini juga lengkap dengan Agen Pembakar (Omega Guard) dan pengemulsi lemak (Lecithin) yang sangat berkesan . Omega Guard ini juga membantu penghasilan hormon Leptin bagi mengawal 'craving' dan selera makan.

Omega Guard Shaklee

Lecithin

Lecithin Shaklee ini sangat membantu mengempiskan perut dan 'mencair'kan lemak untuk disingkirkan.


Lecithin



Dah ready nak Kurus Sebelum Raya?
Jom contact Niza😀

Shaklee Business Leader
Business Coach of Flourish Legacy

Post a Comment

0 Comments