Shaklee FUN Day : Open House Sebelum Puasa



 Alhamdulillah Sabtu lepas 18 Mac 2023, Shaklee adakan Shaklee FUN DAY di Shaklee Shops (HO, KL, JB dan KB). Semasa mula Shaklee keluarkan poster announcement ni, memang sangat excited amat! Tapi mengenangkan kita ni di Ipoh dan pada tarikh berkenaan ada Kelas Online bersama Dr. Redza Benjamin, kita tumpang kemeriahan yang kawan-kawan Shaklee update.

Memang banyak betul yang Shaklee tawarkan macam dalam poster kat atas ni. Terdapat beberapa Promo yang sangat tak masuk akal Shaklee tawarkan macam :

Rangkaian Produk Youth:

1. Luminous Gel Oil Cleanser (5% OFF)
Normal Price : RM197.50
Promo : RM150.10

2. Perfecting Skin Toner (5% OFF)
Normal Price : RM203.75
Promo : RM154.85

3. Advanced Renewal Night cream (40% OFF)
Normal Price : RM255
Promo : RM122.40

4. Cleanser + Toner + Spf 50 Set (10% OFF)
Normal Price : RM611.25
Promo : RM440.10

Menarik sangat kan Promo ni? Memang tidak di lupakan bagi yang tinggal jauh dari Shops, beramai-ramai kirim order pada kawan-kawan yang hadir. Selain Promo yang sangat menggiurkan ni, ada juga disediakan Performance Drink percuma di shops untuk di minum.

Event yang julung kali Shaklee adakan ini sangat membuka pintu untuk mereka yang belum mengenal Shaklee untuk menyertai nya secara percuma. Shaklee adakan ada hari Sabtu supaya orang ramai dapat datang bersama kwan-kawan, keluarga untuk bersama memeriahkan suasana dan merebut peluang yang Shaklee sediakan. Malah Shaklee juga menjemput nutritionist dan juga para leaders Shaklee untuk sesi demo produk! Best dan sangat exciting.





Selain aktiviti-aktiviti menarik ini juga, Shaklee juga tawarkan pelbagai Merchandise secara percuma untuk setiap pembelian yang menepati Syarat.

Shaklee Fun Day

Shaklee Fun Day


Sebahagian dari belian produk Youth dan FREEGIFT best dari Shaklee pada event Shaklee Fun Day. Event sebegini memang sangat mendapat sambutan dari para SID dan juga buat mereka yang baru berjinak-jinak untuk berkenalan dengan Bisnes Shaklee ini. Alhamdulillah . Thank You Shaklee!





Post a Comment

1 Comments

Nila Anggraini said…
Terima kasih perkongsian yang menarik sahabat.