Kelebihan dan Insentif Shaklee Malaysia Paling Lumayan

 Kelebihan dan Insentif Shaklee Malaysia

Apabila tiba tahun baru, kebanyakan dari kita mula memasang azam baru. Azam ini boleh dikatakan menjadi target kita untuk dicapai pada tahun tersebut. Begitu jugak dalam dunia bisnes, kita perlu sentiasa upgrade ‘azam’ atau target kita setiap tahun untuk pastikan bisnes sentiasa dalam “Growth” mode dan tidak berada dalam fasa selesa ‘comfort zone’.

Bagi Shaklee Malaysia, setiap bulan April merupakan permulaan ‘tahun baru’ bagi bisnes atau di panggil Fiscal Year. Setiap Tahun baru ini, pengurusan akan mula memperkenalkan segala insentif program yang dibawakan khas untuk semua ‘pemilik bisnes’ Shaklee.

Insentif-insentif ini merupakan reward bagi setiap pemilik bisnes Shaklee atas kerja keras sepanjang tahun dan wajar diraikan. Sepanjang berbisnes Shaklee, tiada satu pun Insentif Shaklee tak menarik bagi Niza. Disebabkan keistimewaan bisnes Shaklee yang tiada pada bisnes lain ini, serta insentif-insentif menarik inilah, setiap hari, setiap bulan bahkan saban tahun, bilangan ahli sentiasa bertambah dan bercambah biak sejak lebih 25 tahun di Malaysia ini. Ramai yang mula mengecapi kejayaan dan ‘freedom’ dengan Bisnes Shaklee

 

Cash Bonus

Apabila sebut tentang bisnes, tentu lah kita mahukan keuntungan dari segi kewangan kan? Dengan bisnes Shaklee para pemilik bisnes (SID) di bayar dengan Cash bonus yang di bayar setiap bulan tanpa gagal selagi kita layak. Bermula dari 5% sehingga 21% dari jumlah jualan setiap bulan. Cash Bonus Shaklee jugak tidak terhad pada jualan semata-mata kerana Bisnes Shaklee berkonsep kan Bisenes berkumpulan. Setiap pemimpin perniagaan (Leader) akan di bayar lagi dengan Leadership Bonus 3%-5% dari jumlah jualan kumpulan. Leadership Bonus ini umpama ‘upah’ Shaklee kepada Leader kerana memimpin kumpulan untuk sama-sama mendapat Cash Bonus dari Shaklee. Best kan?



Shaklee Insentif Bonus


Anda buat kerja untuk keuntungan anda dan kumpulan, tapi Shaklee yang bayarkan upah. Tak perlu peningkan kepala untuk keluarkan kos ‘pekerja’.

 

Car Bonus Program

Selain dari Bonus yang Niza sebutkan tadi, tahukah anda Shaklee juga menyediakan Insentif Car Bonus Program? Melalui Car Bonus Program ini, Shaklee tidak bagi kita sebiji kereta yang barangkali kira tak berminat dengan kereta itu. Almaklum, setiap orang mempunyai citarasa berbeza. Tapi macam mana pulak Car Bonus ini?


Shaklee Car Bonus Program


Shaklee membayar kita dengan wang tunai under Car Bonus Program ini! Kita boleh memiliki kereta idaman sendiri, tetapi Shaklee bayarkan setiap bula bermula RM500 sehingga infiniti bergantung kepada jumlah point Car Bonus yang kita kumpul pada bukan tersebut. Menarik kan? Kalau taknak beli kereta macam mana? Kalau kita takanak beli kereta sekalipun, Shaklee tetap bayarkan Car Bonus ini selagi kita qualified. Bonus dari Car Bonus Program ini boleh kita simpan atau gunakan untuk perkara lain, Ada yang lebih minat untuk travel, Bonus dari Car Bonus ini boleh digunakan untuk Tabung Travel jugak. Bestt kan?

 

Insentif Trip Program

Selain dari bonus-bonus yang Niza sebutkan tadi, Shaklee jugak tawarkan percuitan mewah 6 bintang secara percuma setiap tahun. Kalau awak suka travel macam Niza, inilah peluang yang sangat di nantikan!

Trip Percuma dengan Shaklee

Destinasi trip percutian yang di taja Shaklee adalah 100% PERCUMA sahaja. Tidak hairanlah, setiap tahun ramai para SID berjuang untuk melayakkan diri dengan Trip Percuma ini. Bagi yang beragama Islam juga berpeluang untuk menunaikan Umrah setiap tahun hanya dengan Shaklee.

Tahu tak setiap trip yang di taja Shaklee akan dilengkapi dengan peralatan dan barang-barang yang diperlukan semasa trip termasuklah Bagasi, Winter coat (jika trip pada musim sejuk), Telekung, pakaian Ihram (untuk trip Umrah) dan seumpamanya bergantung pada trip setiap tahun. 

Semuanya ditanggung beres dari tiket flight, transportation, penginapan mewah, makanan halal (bagi muslim) sehinggalah ke duit poket! Jadi kita bawa apa je? Hanya perlu bawa diri dan enjoy our trip! Seronokkk kan?




Untuk Tahun 2023-2024, Shaklee akan taja trip ke Japan untuk International trip dan Royal Carribean Cruise (Singapore-Penang-Phuket) untuk Regional trip serta trip Umrah. Anda kaki travel? Jangan lepaskan peluang trip percutian mewah dengan Shaklee ni!


Shaklee Field Incentive Program (FIP)

Duit dapat, kereta pun Shaklee bayarkan, Travel pun Shaklee Sponosor!
Menarik lagi untuk tahun 2023-2024, Shaklee menganjurkan FIP (Field Incentive Program) yang membantu para pemilik bisnes Shaklee untuk grab ke semua peluang emas (bonus, car bonus dan trip mewah) ini.

Melalui Program ini, para SID yang berjaya melayakkan diri untuk naik pangkat (Rank up) sebagai Leader, berjaya sustain dan maintain performance selama 3 bulan berturut-turut, Shaklee akan bayarkan extraaaa RM600 CASH REWARD! MasyaAllah. 

Shaklee FIP



Sudah lah naik pangkat, dapat extra reward lagi. Untuk naik pangkat sebagai pemimpin perniagaan, seseorang mampu mendapat purata cash bonus setiap bulan RM1500-RM5000 sebulan (pada pangkat Supervisor-Senior Supervisor).
Ditambah dengan extraa reward yang Shaklee tawarkan, dalam tempoh 3 bulan dah boleh buat saving sebanyak RM5100-RM15,600 selama 3 bulan. 

bonus Shaklee
Anggaran Cash Bonus Shaklee bagi setiap level of %


Selain itu, dengan Insentif kenaikan Pangkat ini, Shaklee juga tawarkan mata tambahan untuk kiraan kelayakan ke Trip mewah Shaklee. Dengan melayakkan diri naik pangkat,dan membantu kumpulan bisnes kita naik pangkat, Shaklee 'hadiahkan' kita dengan 20 mata tambahan untuk ke Regional (Royal Carribean Cruise) atau International Trip (Japan, Umrah)


Shaklee Incentive Trip
Incentive Trip Shaklee pada Tahun 2023 untuk FY2022/2023 akan ke US dan juga Korea


Bagaimana untuk layakkan diri dapat kesemua Insentif yang Shaklee sediakan ni? Perlu modal berapa ribu? Tak perlu pun awakk.. Niza bermula dulu hanya dengan mendaftar sebagai ahli (RM65) sahaja pada masa tu. Sekarang dah lagi mudah, hanya dengan RM35 atau secara PERCUMA sahaja dengan pembelian set-set promosi yang ada FREE MEMBERSHIP, dah boleh mulakan bisnes tanpa modal ni. 

Jangan lepaskan peluang untuk sertai legasi Shaklee Malaysia bersama Niza hari ini!

Klik gambar untuk terus whatsapp Niza untuk pendaftaran atau klik disini untuk pendaftaran segera!




Post a Comment

0 Comments