Renewal Keahlian Mudah Dengan Shaklee

 Renewal Keahlian Mudah Dengan Shaklee

Renew Keahlian Shaklee


Sejak-sejak banyak Promosi Free Kealian Shaklee dengan Set-set Promo Shaklee ni, Niza dapat banyak soalan tentang Bagaimana nak Renew Keahlian Shaklee ni nanti?

Haa untuk makluman semua, Keahlian Shaklee perlu diperbaharui setiap tahun tau. Hal ini untuk memudahkan pihak Shaklee lakukan selenggara dan updated database yang masih aktif dan sebaliknya dalam sistem. Jadi untuk setiap Ahli yang berdaftar menggunakan Shaklee tidak kisah berbisnes atau tidak, Keahlian akan expired setiap tahun pada tarikh Birthday yang kita daftarkan. Yang bestnya dengan Shaklee, untuk Renew Keahlian ini, tak perlu bayar pun!

Renewal Keahlian ini sangat mudah hanya dengan buat pembelian produk Shaklee bermula 3 bulan sebelum tarikh hari lahir, keahlian akan automatik diperbaharui dalam sistem. Pembelian pulak tidak ada minima pembelian. Meskipun beli seketul produk Shaklee paling murah ke mahal ke sama akan dapat Auto Renewal. 




Perlu ke Renew Keahlian? Buat mereka yang sudah menikmati infinity Kelebihan menjadi Ahli Shaklee, anda tentu ada jawapannya!😁

Jika pada zaman sebelum 2013, keahlian Shaklee adalah eumur hidup. Tetapi semenjak database semua telah di 'integrated'kan ke dalam sistem, Kos penyelenggaran database ni makan kos yang tinggi tau. Jadi, itulah keperluannya untuk Shaklee sentiasa update Keahlian yang masih aktif dan sebaliknya.

Bagaimana Cara Untuk Renew?

Terdapat 3 Cara mudah untuk Renew Keahlian .
1. Buat belian produk melalui website Shaklee di www.shaklee.com.my bermula 3 bulan sebelum tarikh birthday, sistem akan auto update keahlian kita.

2. Buat belian produk melalui Branch berdekatan anda menggunakan keahlian anda dan hanya perlu beritahu kepada staff untuk terus renew keahlian.

3. Khas untuk team Niza sahaja, pembelian produk dan renew keahlian boleh dibuat melalui 'sistem Inventori' yang disediakan oleh Upline dan setiap Renewal akan layak untuk dapat Giftpack Istimewa sebagai tanda penghargaan bersama dengan Keluarga Shaklee kami.

Mudah kan?

Dah jadi sebahagian dari Keluarga Shaklee kami?
Jika belum, jemput klik gambar di bawah untuk sembang dengan Niza ye!




#ProjekBlogMega
#NextLevelBlogging
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeThrive2023




Post a Comment

0 Comments