Multivitamin Pertama Dunia Vita-Lize Berwajah Baru

 Multivitamin Pertama Dunia: Vita-Lize 

Multivitamin pertama dunia

Vita-lize adalah Multivitamin Pertama di dunia yang diciptakan oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1915. Apabila kali pertama Niza dapat tau fakta ni, memang sangat impressed tau! Alhamdulillah. 

Multivitamin pertama ni mulanya diciptakan dalam bentuk liquid Concentrated yang diberi nama 'Vitalized Mineral' yang menjadi peneraju kepada nama 'Vitamin' yang digunakan hingga ke hari ni. Bangga tak jadi pengguna produk Kesihatan jenama no 1 Dunia?haaa Alhamdulillah.


Bermula dengan penemuan Multivitamin inilah syarikat Shaklee Corp. sekarang ditubuhkan demi menyebarkan manfaat dan kebaikan produk ini serata dunia. 

Seiring masa dan teknologi berkembang, Multivitamin ini telah di inovasikan dalam bentuk Tablet yang mudah ditelan, diserap oleh tubuh demi mendapatkan khasiat dan sumber Vitamin dan mineral yang dibekalkan. Multivitamin ini sudah melalui pelbagai fasa pembaharuan dengan kajian klinikal yang dijalankan oleh para Saintis hebat dunia. 

Penciptaan Multivitamin Shaklee atau namanya sebelum ini adalah Vita-Lea juga mempunyai Clinical Research Paper yang di namakan The Landmark Study . 


Melalui Kajian ini, di dapati pengguna yang menggunakan pelbagai jenis Vitamin Shaklee mempunyai kualiti kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang tidak mengambil Vitamin dan mereka yang hanya mengambil satu jenis Vitamin.





Manfaat & Kebaikan Vita-lize

Vita-lize merupakan produk Multivitamin Shaklee yang berwajah baru dan telah di 'improved formula' dari multivitamin sebelum ini yang lebih di kenali sebagai Vita-Lea Iron Plus.


1. Membekalkan nutrisi lengkap kepada tubuh 
2. Meningkatkan sistem Imun Badan 
3. Mengurangkan stress & anxiety 
4. Memelihara kestabilan hormon & meningkatkan kesuburan  
5. Meningkatkan fokus dan kesihatan otak 
6. Meningkatkan kesihatan otot dan tulang

 

Vita-lize merupakan Multivitamin yang lengkap dengan 25 jenis vitamin dan Mineral kritikal yang diperlukan oleh tubuh setiap hari.

Keistimewaan Vita-lize Shaklee


Siapa yang Perlu Ambil Vita-Lize?

Multivitamin sangat penting untuk semua golongan dari peringkat kanak-kanak hingga dewasa. Namun, Vita-lize di formula kan istimewa untuk dewasa.



Kini Berwajah Baru!


Dapatkan Vita-lize dengan Pengedar Shaklee berdekatan anda atau boleh hubungi Niza dengan klik gambar di bawah.




#ProjekBlogMega
#NextLevelBlogging
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeThrive2023

Post a Comment

0 Comments