Bantuan Duit Raya Awal dengan Shaklee

Bantuan Duit Raya Awal dengan Shaklee

Dalam kesibukan menyiapkan persiapan menyambut Ramadan, Tak kurang juga yang sibuk membuat persiapan raya dan sekolah anak-anak yang hampir serentak keduanya tiba tak lama lagi.

Keluarga yang mempunyai ramai ahli, memang waktu ini sangat mencabar dari sudut kewangan. Persiapan sekolah perlu di sediakan seperti baju sekolah, kasut sekolah, beg, buku, alat tulis, yuran dan pelbagai belanja lagi. Jika anak 4-5-6 yang masih bersekolah maka semua belanja berganda berkali ganda. 

Tambahan lagi dengan persiapan raya. Baju raya anak-anak, kasut, kuih raya, belanja dapur untuk raya, kewangan untuk pulang ke kampung, duit raya paling tidak untuk mak ayah, anak-anak saudara. 

Bila dihitung semuanya, sungguh ketat bajet sangat ketat untuk yang pendapatan tak seberapa. Jika Tahun lepas, ramai yang beraya sakan dengan pengeluaran wang KWSP, tahun ini sudah berbeza bagi mereka yang hanya bergantung pada gaji kerja hakiki semata.

Inilah senario yang selalu dan akan berulang setiap tahun jika kita tidak berani buat perubahan. Bagi Niza pula, ini adalah tahun ke-9 menerima duit Raya Awal dari Shaklee. Memang sangat membantu dalam menampung belanja menjelang raya.


Sejak 2014, Niza dah beraya bersama Shaklee sewaktu bergelar pelajar, bekerja hakiki dan juga surirumah. 3 Fasa berbeza tapi masih kekal menerima duit Raya Awal dari Shaklee.

Buat yang baru, Shaklee akan kreditkan bonus kepada semua SID yang layak menerima bonus pada setiap 14 haribulan setiap bulan. 
Bagi tahun 2023, Raya Aidilfitri mungkin bakal jatuh pada 22hb April, Seminggu selepas para SID dapat 'duit raya' dari Shaklee. 

Dengan Duit Raya Shaklee Awal ni sangat membantu kita menampung belanja semasa Aidilfitri kan? Alhamdulillah.

Tapi macam mana nak dapatkan Duit Raya dari Shaklee ni?
Duit Raya Shaklee ini bukan sekali setahun ye, tapi ianya setiap bulan! Best kan?

Memang tak salah dan tak rugi Niza memilih untuk mulakan bisnes shaklee sejak bergelar pelajar. Hasilnya, hingga kini Niza masih menikmati Bonus Shaklee walau di saat ekonomi duni naik dan turun. 

Saat Kewangan keluarga kita stabil, duit dari Shaklee ini sangat membantu dijadikan sebagai Tabungan masa depan. Saat Ekonomi keluarga kurang mengizinkan, kita masih ada 'option' sumber kewangan dari Shaklee ini. 

Jadi, nasihat Niza buat siapa pun awak. Mulakan langkah, keluar dari 'comfort zone' buat income tepi walau saat anda tak memerlukannya. Kerana mungkin saat anda sangat memerlukan nanti, income ini dah membuahkan hasil yang sangat anda syukuri. InsyaAllah.

Pengedar Shaklee Ipoh

Niza mulakan bisnes Shaklee dengan tiada modal di tangan. Hanya mendaftar sebanyak RM75 masa tu. (Sekarang hanya RM35 atau Percuma) Bermula dengan makan sendiri sambil berkongsi manfaat produk sambil berkongsi Effect Best yang Niza dapat dari Produk Shaklee. Siapa sangka tahun ini dah tahun ke-9 bersama Shaklee! Alhamdulillah. Haza Rahmatan Min Rabbi.


Pengedar Shaklee Ipoh

Asam garam dunia bisnes, tentulah ada jatuh dan bangunnya. Tapi satu yang Niza akui sepanjang 9 Tahun bersama Shaklee, produk Shaklee sentiasa in demand. Manakan tidak boleh kekal lebih 100 tahun di dunia dan lebih 25 Tahun di Malaysia. 

Pengedar Shaklee Ipoh 2023

Bermula dengan zero modal, sikit-sikit mula pegang stock dengan Niza asingkan sebahagian dari 'duit raya' Shaklee ini setiap bulan untuk mengembangkan bisnes ini dari rumah untuk memenuhi demand pelanggan yang tak putus. 




Bisnes Shaklee 2023

Circle dan Support System Shaklee yang sangat best ini menjadikan Niza semakin sayang dengan bisnes ini. Bermula dengan bisnes ini, banyak skills baru yang Niza pelajari. 




Jadi andai saat ini anda sedang membaca entry ini dan belum lagi berdaftar sebagai ahli Shaklee dan ingin mulakan bisnes dan mula menjana Duit Raya dengan Shaklee Tahun ini, Mulakan sekarang!

Contact Niza hari ini tau!
InsyaAllah Niza guide anda sampai dapat Duit Raya Awal di Bulan April nanti 😊




Shaklee Business Leader
Coach Business of Flourish Legacy





Post a Comment

2 Comments

Nila Anggraini said…
Wah bestnye dapat duit raya.
Unknown said…
Alhamdulillah, best kann