Pengedar Shaklee Ipoh, Perak

 Pengedar Shaklee Ipoh, Perak

Pengedar Shaklee Perak

Ejen Shaklee di Malaysia sekarang dah mencecah jutaan orang. Hampir mencecah 2 juta orang atau dah lebih saat entry ni di tulis. Ramai kan? Tapi, tidak semua ejen berdaftar adalah Pengedar Aktif Produk Shaklee. Ada ahli atau ejen yang berdaftar hanya sekadar nak menikmati Keistimewaan yang di khaskan hanya untuk ahli berdaftar Shaklee sahaja.

Jadi, untuk anda mendaftar atau ingin membeli produk Shaklee, penting untuk anda memilih Pengedar Shaklee yang aktif serta mampu untuk menguruskan penghantaran produk, lebih penting lagi memberi konsultasi tentang cara penggunaan dan pengambilan produk dengan betul supaya anda dapat menikmati Kesan positif secara optimum. Selain itu, Pengedar Shaklee yang aktif selalunya mempunyai rangkaian yang luas di seluruh Malaysia. Jadi jika anda memerlukan khidmat 'Cash On Delivery' (COD) ke tempat anda, lebih mudah di uruskan oleh Pengedar yang aktif, berilmu dan komited ini.

Pengedar Shaklee Ipoh


Pengedar Shaklee Ipoh dan Sekitarnya

Perkenalkan, nama penuh Niza : Noraniza binti Ahmad, lebih mesra dikenali sebagai Niza dan menggunakan nama Niza Ahmad sebagai brand name. Niza merupakan pengguna Shaklee sejak 2013 hingga kini yang telah mendapat pelbagai manfaat dari produk Shaklee dalam tempoh 10 tahun ini. Selain itu, Niza juga aktif mengendalikan team Shaklee di bawah naungan Flourish Legacy yang mempunyai ejen atau pengedar aktif Shaklee di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Niza juga merupakan Business Leader yang telah mengecapi bonus 4angka sebulan dan bersedia memimpin team untuk mendapat kesemua Insentif yang Shaklee sediakan dengan pelbagai modul yang lengkap untuk di gunakan oleh ahli di bawah naungan Niza.

Niza berasal dari Kedah, tetapi kini menetap di Ipoh, Perak. Jadi, Niza aktif menjalani aktiviti COD dan penghantaran produk Shaklee ke Seluruh Ipoh dan kawasan sekitarnya. Penghantaran produk juga dijalankan ke seluruh Malaysia melalui pengeposan atau COD oleh ejen-ejen dibawah team Niza yang berada berdekatan dengan kawasan anda.

Pengedar Shaklee Perak

Kelebihan Membeli Shaklee dengan Saya:


1. Berpengalaman selama 10 tahun konsultasi produk-produk Shaklee
 
2. Mempunyai Shaklee Effect sendiri untuk masalah parut, kulit kusam, berat badan
 
3. Menyediakan Support Group
 
4. Menyediakan paltform pembelian mudah dengan banyak kelebihan
 
5. Layak menyertai Lucky Draw & Gold Draw
 
6. Layak mendapat Welcome GiftPack untuk ahli baru mendaftar 
 
7. Layak mendapat Renewal Giftpack untuk ahli yang memperbaharui keahlian
 
8. Layak menyertai Loyalty Program
 
9. Menyediakan platform dan tools untuk anda memulakan perniagaan zero modal di mana jua.



 Jika anda memerlukan khidmat penghantaran produk Shaklee dan konsultasi tentang produk Shaklee, atau berminat memulakan bisnes di hujung jari tanpa modal, 

Boleh hubungi Niza melalui talian wasap (klik gambar di bawah)

Pengedar Shaklee Ipoh

#ProjekBlogMega
#NextLevelBlogging
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeThrive2023

Post a Comment

0 Comments